Beste leden van de DBZP,

Helaas heeft de voorzitter van de DBZP, Erik van Nek, aangegeven dat hij, wegens privé-omstandigheden, heeft moeten besluiten om zijn functie met onmiddellijke ingang te beëindigen.
Het bestuur komt hier op een later moment op terug.

met vriendelijke groet,

Peter Raven
Secretaris DBZP

 

 

 

Beste (leden, (vice) en captains)

Nog niet zo lang geleden heeft het bestuur een besluit genomen, met betrekking tot de deelname van de DBZP aan de Brabantcup competitie.

In dat besluit is onder meer sprake van het instellen van een technische staf.

De technische staf krijgt de verantwoordelijkheid om het team te begeleiden en een selectie vast te stellen. De technische staf zal in overleg met het bestuur bepalen op welke wijze er geselecteerd gaat worden. Dat zou in voorkomend geval kunnen door het houden van selectiewedstrijden.

Verder zal de technische staf als captains/coaches van het team gaan fungeren.

 

Heb je het idee dat je bijvoorbeeld in het bezit bent van de volgende vaardigheden:

- menselijk

- goed spelinzicht

- organisatorisch vermogen

- gevoel voor verhoudingen

- natuurlijk leiderschap

 

Het bestuur is dus op zoek naar leden die menen daar menen invulling aan te kunnen geven.

Uiteraard kunnen dat ook (ex) leden van het team Brabantcup zijn.

Daarom worden jullie verzocht om je aan te melden.

Aanmelding kan plaatsvinden op het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.

 

 

 

Online Inschrijvingen Wintercompetitie 2018-2019

Vanaf het moment dat je deze nieuwsbrief leest is het mogelijk om je team voor het nieuwe seizoen online in te schrijven.

Hoe werkt het?

Via de knop “inschrijving wintercompetitie 2018/2019” op onze website kom je op een nieuwe pagina. Op deze pagina staat een uitvoerige instructie. Als je deze hebt gelezen staat er onderaan een hokje dat moet worden aangevinkt dat je geen robot bent. Hierna druk je op,…… start met inschrijven.

Vervolgens kom je op een pagina waar je de teamgegevens in moet invullen en die van tenminste 4 spelers. Een nieuw team kan bij <divisie> “ere” laten staan! Door het invullen van het lidnummer verschijnen de bij de DBZP bekende gegevens, deze controleren en waar nodig corrigeren. Als je meer dan 4 spelers wilt inschrijven kun je onder speler 4 op het + teken drukken. Let op! De eerste - en tweede speler die je invoert is de captain en reserve captain, hier zijn emailadres en telefoonnummer verplichte velden! Je kunt maximaal 50 spelers inschrijven. Zodra je klaar bent druk je op verder. De zojuist ingevoerde gegevens worden nu nogmaals getoond voor controle. Als er iets niet juist is kun je dat nog corrigeren.

Als het allemaal juist is ingevuld druk je op verzenden. Hierna wordt er een overzicht getoond voor de verschuldigde contributie. (print dit uit, deze pagina komt niet meer terug) Als je eenmaal op verzenden hebt gedrukt ontvangt de captain van het team automatisch een @mail waarin de zojuist ingevoerde gegevens staan vermeld. (de captain is de 1e speler die je invult)

Spelerspas / Pasfoto's

Van elke speler moet de DBZP een recente pasfoto hebben (passen met een foto waar nog een ‘vlindergaatje’ in is geponst graag vervangen). Nieuwe leden moeten bij inschrijving een pasfoto inleveren. Dit kan op 3 manieren.

  • • Je scant de pasfoto’s in en verstuurt deze per @mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (zorg ervoor dat we weten wie de persoon op de foto is).
  • • Je kunt de pasfoto’s ook via de post versturen. Vermeld op de achterzijde van de foto’s de naam en geboorte datum. De brief kun je versturen naar Wedstrijdsecretaris DBZP, Legerland 6, 1541 NE Koog aan de Zaan.
  • • Op de inschrijfavond.

De nieuwe spelers die zich wel hebben ingeschreven maar waarvan wij een week voor de uitreiking van de wedstrijdbescheiden nog geen pasfoto hebben ontvangen geen spelerspas. Pas nadat wij de pasfoto hebben ontvangen zal de speler worden toegevoegd en kan de spelerskaart worden afgehaald.

 

Inschrijfavond

Ook dit jaar is er 1 inschrijfavond; te weten op 1 juni 2018 van 20:00 uur tot 22:00 uur in Café Onverwacht Deze avond is bedoeld voor het inleveren van pasfoto’s of voor het contant betalen van de verschuldigde contributie.

De contributie bedraagt €17,50 per persoon per seizoen. LET OP, ER KAN OP DE INSCHRIJFAVOND DUS ALLEEN CONTANT betaald worden. Het heeft de voorkeur van het bestuur als het inschrijfgeld overgemaakt wordt op de bankrekening. Doe dit wel voor 01 juni 2018! IBAN: NL20 RABO 0109999150 t.n.v. DBZP Zaandam o.v.v. Teamnaam.

Indien je echter op die avond nog een team wilt inschrijven is het goed te weten dat er geen inschrijfformulieren ingeleverd kunnen worden maar dat je alsnog zelf alle gegevens online zult moeten invoeren. Het bestuur zal zorgen dat er een PC beschikbaar is waarmee dit kan gebeuren maar je zult het zelf moeten doen. Papieren inschrijfformulieren voor de wintercompetitie bestaan niet meer.

Om dus niet onnodig te moeten wachten tijdens de inschrijfavond geeft het bestuur het uitdrukkelijke advies om de inschrijving in een eerder stadium te verzorgen op een moment dat het jezelf het beste uitkomt. Wees dus verstandig en regel de inschrijving van je team voor eind mei.

 

Bijschrijven teamleden

Na 1 juni 2018 is het niet meer mogelijk om je team alsnog in te schrijven. Ook het toevoegen van teamleden zal dan tijdelijk niet mogelijk zijn. Vanaf eind augustus zal het toevoegen van spelers weer mogelijk worden via de site.

Mochten er nog vragen zijn of lukt het niet om je team in te schrijven stuur dan even berichtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we zullen je zo snel mogelijk helpen het probleem op te lossen.